Toimitusehdot

Tmi Juuso Mäkelä, Terveyspankki, 1537721-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@terveyspankki.fi

Puhelin: 02077108609

Postiosoite: Harjavallankatu 17, 29200 Harjavalta

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Paytrail. Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on Paytrail Oyj, Y-tunnus 2122839-7, Puh. 020 718 1820, os.Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä

Paytrail välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail, he ovat silloin välittäneet maksusi.


Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Lue lisää: www.paytrail.com

Maksutavat

Tarkista mikä maksutavat omassa sopimuksessasi.
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa: verkkopankit, luottokortit, Mobilepay, Pivo, Siirto, Walley, Op-lasku, Op-tililuotto, Joustoraha, Alisa yrityslasku, Apple Pay. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan palveluun suorittamaan maksu turvallisesti.

Toimitus

Digitaaliset tuotteet toimitetaan sähköpostilla välittömästi ostotapahtuman jälkeen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Sähköpostit ovat perillä tavallisesti viimeistään puolen tunnin sisällä.

Jos asiakas ei ole saanut sähköpostiviestiä, hänen on ensin tarkistettava oma roskapostikansio. Tämän jälkeen, ellei sähköpostia löytynyt, hänen on välittömästi otettava yhteys verkkokaupan yhteystiedoissa mainittuun osoitteeseen, ja pyytää sähköpostin uudelleen lähetystä. Sähköpostin puuttuminen ei oikeuta tilauksen peruuttamiseen.

Palautukset, peruutukset ja reklamaatiot

Digitaalisilla tuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

Muiden kuin digitaalisten tuotteiden osalta verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Kuluttajalle palautus on maksuton. Rahat palautetaan samalle tilille, josta tuote on maksettu.

Tilauksen virhevastuu ja reklamaatiot

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@terveyspankki.fi

. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.